Wednesday, December 7, 2011

JKM...

masuk ari ni dah bnyk kali call org JKM nak tanya ttg kad OKU Syifa. Tp tak de org angkat phone. Apa tak masuk pejabat lagi ke apa ni!!! Kul 8.40am. Pelik betul.. Ari tu dah call tp tak de org jwp.. n sblm tu ada call n bila dia pass kat pegawai yg bertanggungjawab leh lak pegawai tu tu tak de. Kata pegawai tu tak de dlm bilik, jam br kul 11 lbh. tak kan la dah g lunch.. apa ni.... kalau la pegawai tu tak de tak kan tak de org lain yg leh check kot.. apa pekerja dia ada sorang je ke???

masa g anta borang tu pun mmg buat aku geram.. boleh lak dia kata anak aku ni leh baik n tak layak utk mohon kad OKU. sedangkan borang OKU ni diisi oleh DOKTOR!!!. Aku pun nak anak aku sihat tp siapa la kamu wahai Pekerja JKM utk nak menentukan keadaan anak aku ni!!. aku mmg la nak anak aku sihat. tp dah DOKTOR yg bg borang n suruh submit aku submit je la.. Mcm la anda tu DOCTOR... Buat la kerja tu elok2. jgn la sbb korang2 semua nama agensi kerajaan akan jd busuk...

geram...

No comments:

Post a Comment