Wednesday, February 15, 2012

Dr. Sham Therapy Centre

Esok aku nekad nak bwk Syifa g jumpa Dr. Sham. Sbb aku dah mula risau yg anak aku masih tak leh jln.. Harapkan fisio kat PPUKM sbenarnye membantu skit je. Yg lain aku kena gigih... tp masalah nye.. aku ni ada sikap n sifat M.. especially after balik dr UPM. mmg penat sgt n Syifa aku just main kejap then dah malam pastu tido... Aku yg buat anak ku jd mcm tu. Aku akui... tp kali ni ake nekad... kena gak bwk Syifa g jumpa Dr. Sham... Semua ni after aku tgk kat pages Super mum's & super dad's angel.. ramai yg bwk anak2 diaorg g situ... yg lbh buat aku respect n kagum bila ada yg duk jauh.. n luar dr KL sanggup dtg... besar btl tanggungjawab as a mother, since aku ada anak yg special ni, aku kena la buat semua. TANPA harapkan my hubby... aku kena gerak sdiri.... Kalau tunggu masa my Hubby free mmg lama lg la kena tunggu. lagi2 skarang ni business my Hubby br nak develop. so now everything I need to do by myself.... Walau mahal mcm mana pun kena byr, aku kena cuba....

AKU???? masih mengharap keajaiban berlaku... hmm.... tak leh jd ni.. aku kena rajin.. Syifa boleh.. Insya Allah... harap2 after ni tak de la org nak tanya n ckp 1 tahun lbh tak leh jln lg??? 0penat dah...

No comments:

Post a Comment