Monday, April 2, 2012

Misi mengajar mengaji.

Adam da 4 tahun so skarang dah leh nak ajar ngaji since dia dah leh hafal alif ba ta kan... ingat nak anta g ngaji kat umah sesapa la kan tp memandangkan abah, atuk n aku sdiri leh mengajar lebih afdal la kan kira nya kami sdiri yg mendidik Adam n Syifa gak.. Kita start dgn IQRA k.. Semua kena beli 2 set, kalau tak nnti berebut.. sbb adik Syifa nnti akan kacau abg punya kalau dia sdiri tak de.. n abg terpaksa mengalah...

Ni aku beli satu. yang ni utk Adam. Buku Iqraa yang ni dia gabungkan semua dlm satu harga kalau tak salah RM14.90.

Yang ni plak utk Syifa. Sama je mcm kat atas tu cuma dia asingkan Iqraa... Yang ni mcm yg aku guna dulu2 masa blaja ngaji. Cuma yg ni dah colorful. dulu tak de k.. harga RM12.90

Yang ni aku beli RM8.90. aku beli 2 set.. Tudung n kepiah pun aku beli gak...


yang ni bkn nak merotan ke apa k.. tp just jd penunjuk. n kalu tak dengar kita ketuk kat lantai bagi dia alert skit..huhuhuhu.. yg ni harga RM0.60 sahaja..

Harap2 dpt la kami beri didikan agama yg terbaik kepada anak kami... AMIN...

*sumber gambar aku google je.. sbb tak snap picture lg...

No comments:

Post a Comment