Tuesday, December 4, 2012

Tadika lg..

Kali ni dalam proses mencari tadika di Sungai Petani Kedah.. What is the best kindergarten for My Adam? I prefer Islamic and English Kindergarten..  But.. until now still searching the best kindergarten in Kedah.. Saya tak nak tadika yg menerapkan unsur2 politik.. saya nak anak saya bebas dr unsur2 negatif.. Politik kat Malaysia ni politik yg menjatuhkan so tak bagus utk perkembangan anak2. Itu pendapat saya..So masih mencari tadika yg baik dengan budget yg terhad.. Saya memilih tadika boleh menerapkan unsur2 yg baik pada anak saya. saya tidak mahu tadika yg mahal tp outcome nye mengecewakan. So until now masih mencari..

And for ur information, Yes, masa Adam 4 years saya hantar Adam kat Tabika Kemas. Mmg bagus cikgu nya dan Adam juga seronok di sana. tp skarang Adam nak masuk 5 tahun so mama nak cr Tadika yg lain..

No comments:

Post a Comment