Sunday, February 14, 2016

Pum malish aria

Hari ni nak cerita mengenai pum susu Malish Aria. Pum ni double pum. Senang nak bila masuk kerja nnti. Sbb beli pum ni??? Sbb harga n tak berapa bising. Masa nak beli tu kata kat seller aku nak double pum n senyap. Dia recommend malish aria n spectra 9. So aku pilih malish aria.  Aku dah ada spectra 3. Tp tu 5 tahun lps lamanya pum ni. Tak hantar servis lg, mungkin sbb tu bila buat double pumping rasa kekuatan sedutan tu tak sekata.

Mengenai bunyi pula. Bg aku semua pum sama je. Mmg akan keluarkan bunyi sedutan. Cuma kuat ngan tak jer.

Malish aria ni leh guna power bank. Ia ringan.  barangan nak cuci pum tak banyak. Harga dia RM399. Beli kat Pumponthego Sungai Petani. Ada 1 tahun warranty.  Beli pum ni dpt free gift. Aku dpt 4 botol susu, beg susu, ais dan pum manual.

Pada aku, kalau nak susu bnyk mmg kena pum hari2. Tak boleh skip. Tak kisah la nak beli single pum or manual. As long as kita pum, insyaAllah kita akan dpt simpan stok bila nak kerja nnti. Susu ibu ni berdasarkan demand n supply. Ada demand ada la supply. Kalau demamd sedikit supply pum sedikit.
 Harap dapat bg info kpd anda yg tgh nak cr pum ya.


No comments:

Post a Comment